اینستاگرام زمان بندی پخش زنده را برای افزایش آگاهی بینندگان اضافه می کند
این گزینه می تواند یک افزودنی ارزشمند باشد – اینستاگرام گزینه جدیدی را برای برنامه ریزی پخش آینده IG Live در برنامه اضافه کرده است.
در چین ، لایو صنعت خرده فروشی را متحول کرده و در کمتر از پنج سال خود را به عنوان یک کانال اصلی فروش معرفی کرده است. در یک نظرسنجی در سال 2020 ، دو سوم مصرف کنندگان چینی گفتند که محصولات خود را از طریق لایو در سال گذشته خریداری کرده اند.
این جایی است که اینستاگرام و TikTok پتانسیل خود را می بینند، به عقیده مک کینیزی فروش مستقیم از طریق لایو تجاری می تواند تا سال 2026 بین 10 تا 20 درصد از کل تجارت الکترونیکی را شامل شود.
علاوه بر این ، اینستاگرام یک گزینه جدید تمرین لایو را اعلام کرد که به کاربران امکان می دهد نور خود را بررسی کنند، به دوربین عادت کنند و غیره، بدون پخش واقعی.