اردیبهشت 22, 1401
خدمات پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی به مشتریان وبسایت ها، فروشگاه ها، شبکه های اجتماعی و مسنجر هایی مانند واتس اپ و تلگرام و…









900
پشتیبانی شبکه های اجتماعی
1000
+ پشتیبانی فنی وبسایت
3000
+ پشتیبانی مسنجرها
1800
برندها



اولین اصل اعتماد مشتری به یک برند، پشتیبانی و پاسخگویی می باشد.


ساعات پاسخگویی
با انتخاب هر یک از پکیج های خدمات پشتیبانی، پاسخگویی به سوالات و ارسال اطلاعات مورد نیاز مخاطبین شما از 7 صبح الی 2 بامداد صورت میگیرد و کلیه پیامها در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
مکان پاسخگویی
مکان پاسخگویی به مشتریان برند شما بر اساس پکیجی که انتخاب میکنید و تصمیم شما انجام می پذیرد و این پاسخگویی میتواند در شبکه های اجتماعی، واتس اپ، تلگرام، وبسایت و... صورت گیرد.
ساعات پاسخگویی
با انتخاب پکیج های ما، پشتیباتی و پاسخگویی به سوالات و ارسال اطلاعات مورد نیاز مخاطبین شما در ساعات 7 صبح الی 2 بامداد صورت میگیرد و کلیه سوالات در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.
مکان پاسخگویی
مکان پاسخگویی به مشتریان برند شما بر اساس پکیجی که انتخاب میکنید و تصمیم شما انجام می پذیرد و این پاسخگویی میتواند در شبکه های اجتماعی، واتس اپ، تلگرام، وبسایت و... صورت گیرد.
افزایش اعتماد
بی شک در کنار کیفیت محصول و خدمات، اصلی ترین دلیل اعتماد به هر برند، پشتیبانی و پاسخگو بودن همواره آن برند می باشد و ما این مهم را برای شما با یک تیم حرفه ای انجام میدهیم.
تامین کلیه نیازها
پشتیبانی فنی یک برند موجب در دسترس بودن اطلاعات به روز بوده و پشتیبانی ارتباطی یک برند موجب جلب رضایت و اعتماد مشتریان آن، ما در هر دو بخش به یاری متخصصان خود، در کنار شما خواهیم بود.
افزایش اعتماد
بی شک در کنار کیفیت محصول و خدمات، اصلی ترین دلیل اعتماد به هر برند، پشتیبانی و پاسخگو بودن همواره آن برند می باشد و ما این مهم را برای شما با یک تیم حرفه ای انجام میدهیم.
تامین کلیه نیازها
پشتیبانی فنی یک برند موجب در دسترس بودن اطلاعات به روز بوده و پشتیبانی ارتباطی یک برند موجب جلب رضایت و اعتماد مشتریان آن، ما در هر دو بخش به یاری متخصصان خود، در کنار شما خواهیم بود.


پیشنهادات ما برای شما
خدمات پشتیبانی آوانلاین
1- پشتیبانی وبسایت
پکیج پشتیبانی فنی و پیام های وبسایت
ما در آوانلاین، کامل ترین پکیج خدمات پشتیبانی وبسایت ها را برای شما تدارک دیده ایم، یک وبسایت نیاز به آپدیت و بروز رسانی های مختلف افزونه ها و همچنین خدمات پشتیبانی فنی مداوم دارد تا در مقاطع زمانی مختلف در صورت بروز مشکل برای بازدید، سرعت و یا بخش های مختلف سایت، در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد برطرف گردد و در دسترس مخاطبین قرار گیرد.
همچنین پاسخگویی ایمیل های شما و همچنین کامنت های مقالات و نیز پیام های ارسالی بر روی واتس اپ و تلگرام که در وبسایت شما می باشد توسط تیم پشتیبانی آوانلاین صورت می گیرد. ما در کلیه ساعات شبانه روز، در کنار شما هستیم…























2 - پشتیبانی پیام رسان ها
پکیج پشتیبانی پیام رسان های اجتماعی
امروزه ارتباط اغلب شرکت ها با مخاطبین خود ار طریق مسنجرهایی همچون واتس اپ و تلگرام می باشد. ما در آوانلاین می کوشیم تا همواره پاسخگوی پیام هایی که برای برند شما در واتس اپ و یا تلگرام ارسال میگردد باشیم و پاسخ ها و اطلاعات مورد نیاز را برای مشتریان شما ارسال کنیم.


پاسخگویی مشتریان در سریع ترین زمان ممکن و بصورت محترمانه و منطقی برای برند شما.


ارسال اطلاعات و نحوه جهت دهی مناسب به مخاطبین شما بر اساس اولویت های سود و خدمات برند شما.


ایجاد حس اعتماد و امنیت برای مخاطبین گذشته و جدید شما با پشتیبانی شبانه روزی و پاسخگویی مناسب.

پیگیری سفارشات، پیشنهادات و انتقادات بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شما بعنوان مدیر یک برند و یا شرکت.
3 - پشتیبانی شبکه های اجتماعی
پکیج پشتیبانی و پاسخگویی شبکه های اجتماعی
ما در آوانلاین برای آن دسته از مشاغلی که تمایلی به پست گذاری و تولید محتوا ندارند و یا تولید محتوای آنها توسط تیم و یا فرد دیگری انجام می پذیرد این امکان را فراهم کرده ایم که پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی کامنت ها و یا پیام های دایرکت شبکه اجتماعی خود را به ما بسپارند و با امنیت خاطر به فعالیت خود بپرذازند…
لازم به یاداوری ست آوانلاین، کامل ترین پکیج های مدیریت و تولید محتوای شبکه های اجتماعی را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است، و در صورتیکه شما هر یک از پکیج های مدیریت و تولید محتوا را انتخاب نمایید، پشتیبانی شبکه های اجتماعی و همچنین پاسخگویی پیام ها صورت میپذیرد.

















درخواست مشاوره
کلیه خدمات پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی اینترنتی مشتریان شما
ما در آوانلاین به شما کمک میکنیم تا همواره در وبسایت و یا شبکه اجتماعی خود، پاسخگوی مشتریان خود باشید، هماهنگی های ابتدایی و سپس آشنایی تیم پشتیبانی در مدت زمان کوتاهی موجب می شود تا هر ساعت از شبانه روز، مخاطبین شما بتوانند پاسخ ها و سوالات خود را دریافت نموده و اگر قصد خرید و یا پیگیری فعالیتی را در مجموعه شما داشته باشند، در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف خود دست پیدا کنند.











آخرین مقالات سایت