لینکدین راهنمای جدیدی برای به حداکثر رساندن تلاش های برندسازی کسب و کار منتشر می کند
به دنبال بهبود تلاش برندینگ خود و به حداکثر رساندن شناخت در شبکه های رسانه های اجتماعی هستید؟
این هفته، لینکدین یک راهنمای جدید ۲۵ صفحهای برای رویکردهای موثر ساخت برند منتشر کرده است که طیف وسیعی از مثالها و یادداشتها را برای کمک به شما در بهینهسازی فرآیند برندسازی ارائه میدهد.
شما می توانید راهنمای کامل را از اینجا دانلود کنید، اما در این پست، نگاهی به برخی از نکات برجسته خواهیم داشت.
تمرکز اصلی راهنما، مثالهایی است، با طیف وسیعی از یادداشتها که رویکردهای مختلف برندهای موفق را برجسته میکند.
همانطور که در اینجا می بینید، این راهنما گزینه های مختلف برندسازی را نشان می دهد، و اینکه چگونه می توانند برای کمک به ایجاد کسب و کار شما کار کنند. همچنین نکاتی در مورد نحوه اجرای استراتژیهای خاص، مانند استفاده از واکنش احساسی در محتوا، وجود دارد.
و همچنین نمونه هایی از انسان سازی برندها و به حداکثر رساندن ارتباط به روش های مختلف.
لینکدین همچنین شامل نکات استراتژیک خاص تری است، از جمله این نکات در مورد قدرت خلاقیت
در حالی که یک جدول مفید نیز وجود دارد که چگونه می توانید با پیام های خود جذابیت را برای ذینفعان مختلف به حداکثر برسانید.
نکات خوبی در اینجا وجود دارد که می تواند به بهبود ثبات و رویکرد برند شما کمک کند، با این سوال کلیدی که واقعاً به این موضوع مربوط می شود که شرکت شما چه کاری انجام می دهد و این که چگونه به مخاطبان هدف شما منفعت می رساند.