چگونه از بازاریابی پینترست برای کسب و کار کوچک خود استفاده کنید بخش دوم
این پلتفرم همچنین اخیراً ویژگیهای جدیدی را اعلام کرده است که به خریداران این امکان را میدهد که در ابتدای جستجوی خود جستجو یا خرید کنند. برگه کاوش آنها را به فید معمولی هدایت میکند، در حالی که برگه فروشگاه، پینهای خریدار را مستقیماً به فید پینهای محصول میبرد.
پینترست به وضوح تاکید زیادی بر بهبود تجربه خرید برای مشتریان در پلتفرم خود دارد. و برندهایی که محصولات خود را بهینه میکنند و آنها را قابل خریدتر میکنند، در تبدیل پینها به خرید، برتری نسبت به سایر مشاغل خواهند داشت.
محتوای متنوع بصری جذاب ایجاد کنید
از آنجایی که Pinterest یک پلتفرم بصری است، ایجاد محتوای بصری شگفت انگیز که در فید Pinterest برجسته باشد، ضروری است. در اینجا چند راه برای جلب توجه وجود دارد:
فقط از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید. هیچ کس – به ویژه مشتریان بالقوه – نمی خواهد تصاویر دانه دار یا پیکسلی محصولات شما را ببیند. این https://help.pinterest.com/en/business/article/pinterest-product-specs راهنمای مشخصات را دنبال کنید که دارای ابعاد تصویر و اندازه فایل برای Pinterest است تا مطمئن شوید پین های شما خیره کننده به نظر می رسند (و بهترین شانس را برای افزایش فروش دارند).
محصول خود را در جلو و مرکز تصاویر خود قرار دهید و از ایده های انتزاعی یا تصاویر سبک زندگی خودداری کنید. این مهم است اگر می خواهید پین های شما برجسته و دیده شوند.
پین های ویدئویی ایجاد کنید. ویدئوها پویا هستند و در یک فید پر از تصاویر واقعا برجسته هستند. علاوه بر این، Pinners 54٪ بیشتر احتمال دارد بگویند که ویدیوهای Pinterest آنها را تشویق می کند تا اقدام کنند.
با Idea Pins به دنبال کنندگان خود الهام بخشید. اینها پینهایی هستند که در آنها میتوانید چندین ویدیو ضبط کنید، تصاویر، فهرستها و متن سفارشی را در یک پین اضافه کنید. پین ایده به کسبوکارها اجازه میدهد محتوای الهامبخشتری ایجاد کنند، به تعامل بهتر با مخاطبان منجر شوند و کاربران فعالتری را مستقیماً در Pinterest ایجاد میکنند.
یک تاجر تایید شده شوید
Pinterest محصولات بازرگانان تأیید شده را در تجارب خرید اختصاصی مانند پینهای مرتبط قرار میدهد، که به کاربران Pinterest کمک میکند محصولاتی مشابه آنچه در حال حاضر جستجو میکنند پیدا کنند.
به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما یک برند صابون است، Pinterest اولویت بندی می کند که پین های محصول شما را به مشتری بالقوه نشان دهد، در صورتی که در حال جستجو یا جستجوی پین های صابون هستند. تاجر تایید شده Pinterest بودن به شما کمک می کند تا محصولات خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که به دنبال مارک های جدید هستند.
تبدیل شدن به یک تاجر تایید شده رایگان است، و پس از رعایت دستورالعمل های Pinterest، یک نشان “تأیید شده” دریافت می کنید که در پروفایل و پین های شما ظاهر می شود تا نشان دهد که Pinterest کسب و کار شما را بررسی کرده است. این مهم است زیرا نزدیک به 90 درصد از مصرف کنندگان مایلند برای چیزی که از برندی باشد که به آن اعتماد دارند، هزینه بیشتری بپردازند.
یکی دیگر از مزایای تاجر تأیید شده بودن این است که جزئیات تاجر در نمایه شما ظاهر می شود تا ارزش های برند و جوامعی را که شما نمایندگی می کنید به نمایش بگذارد. پنج ارزش برند تأیید شده که تاجران می توانند در پروفایل های خود به نمایش بگذارند عبارتند از:
سازگار با محیط زیست
فراگیر بودن
برترین سرمایه
منحصر به فرد
متعهد پذیر
علاوه بر این، اگر یکی از اعضای آن گروه حداقل 51 درصد از کسب و کار را در اختیار داشته باشد، میتواند خود را به عنوان بخشی از یک جامعه تحت نمایندگی معرفی کند. هفت انجمن در Pinterest عبارتند از:
متعلق به سیاهپوستان
متعلق به لاتینکس
متعلق به API
متعلق به بومی
متعلق به زن
LGBTQ+ متعلق به
متعلق به معلولین
83 درصد از افراد می گویند که برای شرکت هایی که از آنها خرید می کنند، مهم است که با ارزش های آنها هماهنگ باشند. بنابراین، تاجر تأیید شده بودن و به وضوح نشان دادن آنچه شما و کسب و کارتان برای آن ایستاده اید، به جذب مشتریان همفکر در جمعیت شما کمک می کند.