7 ابزار هوشمند که به بهبود نام تجاری رسانه های اجتماعی شما کمک می کند
ایجاد یک نام تجاری قوی برای هر شغلی حیاتی است و رسانه های اجتماعی به سرعت تبدیل به فضایی نهایی برای گسترش مخاطبان شما و ارتقاء برند شما به سطح بعدی شده است.
با وجود حدود 3.8 میلیارد نفر در سراسر جهان که به طور مرتب در پلتفرم های اجتماعی مورد علاقه خود حرکت می کنند ، این پتانسیل بزرگ را برای مشاغل، برای بهبود عملکرد ارائه می دهد ، اما با ورود افراد زیادی به این شبکه ، چالش دیگری نیز در تمایز برند شما وجود دارد.
برندسازی اجتماعی به سنگ محک بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. نام تجاری اجتماعی به مشاغل کمک می کند تا آگاهی از نام تجاری را افزایش دهند ، با جوامع مرتبط ارتباط برقرار کنند و جای خود را در بین مصرف کنندگان از طریق تماس منظم و مداوم زندگی تثبیت کنند.
اما شما چطور این کار را انجام می دهید؟ چگونه می توانید یک استراتژی ترسیم کنید که تلاش های تجاری شما را در زمینه نام تجاری اجتماعی به حداکثر برساند و عملکرد رسانه های اجتماعی شما را بهبود بخشد؟
در اینجا هفت ابزار کمتر شناخته شده است که می توانید در فرایند برند تجاری خود استفاده کنید ، که هر یک عنصر خاصی را در یک سیستم برند تجاری موثر ارائه می دهد.
- رتبه بندی SEO تولید محتوای شایسته
کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی در ایجاد محتوا نهفته است که مردم را تشویق به اشتراک گذاری و تعامل می کند.
محتوایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید نام تجاری شما را شکل می دهد ، به همین دلیل تجزیه و تحلیل منابع محتوا و به اشتراک گذاری نوع مناسب محتوا بسیار مهم است.
رتبه بندی SEO یک ابزار چند وجهی است که فرصت های پنهان را برجسته می کند و به شما کمک می کند بفهمید چه محتوایی با مخاطبان شما بهتر ارتباط برقرار می کند.
به عنوان مثال ، می توانید از ویژگی Competitor Research آن برای کشف بهترین عملکرد محتوا در رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، سپس ایده های خوبی را برای استراتژی رسانه های اجتماعی خود قرض بگیرید.
هنگامی که از انواع محتواهایی که رقبای شما ایجاد می کنند و وب سایت هایی که به آنها پیوند داده می شود، آگاهی پیدا کردید، می توانید از این اطلاعات برای افزایش تلاش محتوایی خود استفاده کنید.
2. Crello طرح های خیره کننده خود را ایجاد کنید
استفاده از تصاویر بصری در بازاریابی رسانه های اجتماعی ضروری است زیرا همه می دانیم که افراد بیشتر از چیزهایی که از نظر بصری جذاب هستند خوششان می آید ، نظر می دهند و به اشتراک می گذارند.
Crello یک راه حل ساده برای کمک به ایجاد طرح های خیره کننده برای پست های رسانه های اجتماعی از جمله Story Instagram ، تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، سرصفحه های توییتر ، تصاویر کوچک YouTube ، گرافیک Pinterest و موارد دیگر است.
این پلتفرم شامل هزاران قالب متحرک است و همچنین می توانید در عرض چند دقیقه اشیاء متحرک را به هر تصویر ثابت اضافه کنید. همه طرح ها همچنین می توانند به صورت خودکار به قالب رسانه اجتماعی از پیش تعیین شده دیگر یا ابعاد سفارشی درون برنامه تغییر اندازه داده شوند.
طرح پولی Crello از 7.99 دلار در ماه شروع می شود (در صورت پرداخت یکسال) ، که به شما امکان دسترسی به هزاران تصویر و فایل با کیفیت بالا و حق امتیاز بدون محدودیت را می دهد.
Crello به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android در دسترس است و شامل بیش از 25K قالب طراحی برای همه قالب های رسانه های اجتماعی است.
3. به صورت پیام رسان از Chatbots استفاده کنید
بیشتر و بیشتر مشتریان خواهان تجربیاتی متناسب با خواسته های شخصی خود هستند.
و امروزه، 89 درصد از آنها به دنبال ارتباط با مارک ها از طریق پیام رسانی و ارائه خدمات به این موضوع هستند، چت بات ها می توانند گزینه خوبی برای افزایش فروش ، به حداکثر رساندن جذب مشتری و بهبود تجربه مشتری باشد.
Messagely ظرفیت ادغام چت بات ها در کانال های مختلف اجتماعی را فراهم می کند و این پلتفرم مملو از ویژگی های پیشرفته است که می تواند به شما در تنظیم سریع و تعامل سریع با مشتریان به صورت شبانه روزی کمک کند.
این پلتفرم به شما کمک می کند تا نیازهای مخاطبان خود را بهتر بشناسید و مشکلات احتمالی در جریانات چت بات خود را ارزیابی کنید. این به شما این امکان را می دهد تا با تلاش های بازاریابی خود یک رویکرد مناسب را در پیش بگیرید و ارتباط خود را با فالوورهای خود حداکثر کنید.
4. NapoleonCat شهرت برند خود را در رسانه های اجتماعی ارتقا دهید
NapoleonCat به شما امکان می دهد تمام نمایه های رسانه های اجتماعی خود را در یک داشبورد مدیریت کنید، همه چیز را از انتشار و ردیابی مکالمات، تا تجزیه و تحلیل و گزارش پوشش می دهد.
بهترین ویژگی این ابزار ویژگی صندوق ورودی اجتماعی آن است که به شما امکان می دهد همه پیام ها ، نظرات و نظرات کانال های مختلف را در یک مکان مشاهده کنید.
شما می توانید فوراً به این نظرات پاسخ دهید و اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز از توجه شما فرار نمی کند. این ویژگی به ویژه برای مشاغلی که دارای چندین مکان در Google برای کسب و کار خود هستند مفید است، زیرا همه بررسی ها از همه مکانها را می توان با استفاده از یک داشبورد واحد تعدیل کرد.
این موضوع می تواند برای کسب و کارهایی که می خواهند مارک یا برندهای خود را به صورت آنلاین نظارت کنند یا از طریق کانال های اجتماعی پشتیبانی کنند، صرفه جویی عمده ای در زمان داشته باشد.
ادامه ی این مقاله را در بخش دوم مطالعه فرمایید…